bun venit:)





joi, 14 aprilie 2011

ANDREEA organizeaza primul ei concurs...eu am dat un copy paste:)...intrati si indepliniti conditiile
http://andreeaptk.blogspot.com/2011/04/my-first-giveaway.html
PREMIUL
Paleta cu 88 culori sidefate.


REGULI
  • sa imi urmariti blogul si sa scrieti sub ce nume.
  • sa faceti o postare pe blogul vostru,incluzand poza cu premiul si linkul catre concurs.(daca aveti blog).
  • sa precizati adresa de e-mail.
  • sa raspundeti la intrebarea: "Ce ati dorii sa schimb/adaug la blogul meu?"
  • castigatoarea isi va spune parerea despre aceasta paleta si imi va da acordul de a publica intr-o postare parerea ei.
Concursul incepe azi 11.04.2011 si se incheie pe 16.04.2011 la ora 00:00.
Pe 17.04.2011 voi anunta castigatoarea.
Modul de alegere este prin random.org.

CELE CARE NU INDEPLINESC TOATE CERINTELE VOR FI DESCALIFICATE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu