bun venit:)





marți, 5 aprilie 2011

 

                DE La ALINA PENTRU NOI TOATE,UN MIC CONCURS!!!

Buna tuturor !Dupa cum v-am promis,v-am pregatit o surpriza.DA! PRIMUL MEU GIVEAWAY !!
 Acest giveaway este sponsorizat de http://www.beautystores.ro  si organizat de mine in semn de multumire deoarece am ajuns la aproape 50 de followers intr-un timp atat de scurt..Pentru mine inseamna mult.Daca as putea v-as premia pe toate,insa acesta este doar inceputul .Vor urma si alte giveaway-uri/concursuri.

Concursul incepe astazi , 5 aprilie si se va incheia pe 23 aprilie ,ora 23:59. De Sfintele sarbatori pascale (24 aprilie ) voi anunta fericitele castigatoare. Produsele oferite ca premii sunt folosite in saloane profesionale si le-am facut o mica descriere aici

Premii
                                    Crema THERMO-Slimming-Anticelulitica.





Conditii de participare:


1. Trebuie sa fiti followeri ai acestui blog.(PRIN Google Friend Connect-GFC)
2..Sa va faceti cont pe site-ul BeautyStores.ro  Click aici pentru a intra direct pe formularul de inscriere.
  3.. Sa dati Like paginii de facebook BeautyStores.ro  
4. Trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele prin care ma urmariti prin GFC si adresa voastra de email cu care v-ati facut cont pe BeautyStores.ro dar si ca sa pot da de cele 2 norocoase. (in cazul in care postati despre giveaway lasati-mi si linkul unde ati postat despre acesta)
 5. spuneti ce produs din cele 2 v-ati dori .
extra sansa : . In cazul in care detineti un blog, faceti o postare despre acest giveaway si lasati link-ul si veti fi trecuti inca o data pe lista participantilor,iar daca nu aveti blog puteti posta pe facebook si sa-mi lasati numele de fb..(optional)


Castigatoarele vor fi alese cu Random.org .

2 comentarii:

  1. Buna, am descoperit azi blogul tau si mi-am dat sansa de a participa la acest concurs:) am facut intocmai pasii de mai sus, te urmaresc prin GFC cu numele Mystical Dream(ingridutz), iar adresa de email este ingrid_Rea@yahoo.com. Personal, m-ar interesa a doua crema si anume Collagen Cream. Mult succes in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingrid blogul meu este acesta
    http://alinabarbumake-up.blogspot.com/
    Simona a copiat postul meu .!
    :*

    RăspundețiȘtergere