bun venit:)





joi, 7 aprilie 2011

Fashion DOCTOR.pentru noi toate:)

Giveaway time!

Buna seara dragele mele! Va multumesc din suflet ca sunteti mereu alaturi de mine  si ma sustineti in toate!!! In semn de multumire vin cu un nou giveaway , sper sa va placa si sa participati. Iata reguli simple care trebuie sa le urmati.
-Urmariti blogul meu prin GFC
-Postati despre giveaway-ul meu pe blogul dvs cu linkul aferent
-Cine nu are blog , nu e problema , puteti da share pe FB
-Lasati comentariul , alegeti premiul[puteti alege cum vreti,nu conteaza cum le-am pus eu], lasati adresa de mail
Duminica viitoare seara o sa anunt doua castigatoare prin random.org.
Precizez , toate produsele sunt absolut noi, nu am sponsori , totul se desfasoara pe cont propriu.
Geanta neagra Chanel like + trusa TF Natural eye

Geanta gri Chanel like + trusa TF Insurance policy
Va multumesc inca odata foarte mult , bafta tuturor!
P.S. nu e nici o problema ,daca nu aveti nici fb [fetele care m-au intrebat] . Doar sa participati cu drag si sa nu ma urmariti doar de dragul concursului. Deja am primit comentarii rautacioase  referitor la giveaway , dar aici nu am loc pentru rautati si invidie!Margantzovka , welcome!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu